Verzending en Retouren

Verzending

Atlas Tapijten biedt gratis verzending over de grond door heel Nederland. Bestellingen worden binnen 36 uur verzonden. Bezorging is tevens beschikbaar in heel Nederland. Als u versnelde verzending nodig heeft, neem dan contact op met info@atlastatpijten.nl om te informeren naar de mogelijkheden.

Alle tapijten worden verzonden met UPS. Na afronding van uw aankoop ontvangt u trackinginformatie die de geschatte aankomsttijd van de bestelling aangeeft.

Retouren

Tapijten (met uitzondering van op maat gemaakte bestellingen en artikelen in de uitverkoop)

We begrijpen dat de beste manier om een beslissing te nemen over een tapijt is om het in je eigen ruimte te zien. En we willen dat je blij bent met je tapijt!

Daarom komen alle artikelen met de volledige prijs in aanmerking voor terugbetaling bij verandering van gedachten, omruilingen, of online winkeltegoed als je het retourproces start binnen 48 uur na ontvangst van je tapijt.

Retouren en terugbetalingen worden alleen aangeboden op alle niet-afgeprijsde artikelen. Als je een artikel met de volledige prijs koopt met een tijdelijke promotie of kortingscode, wordt dit nog steeds beschouwd als in aanmerking komend voor een terugbetaling.

Als je besluit je product te retourneren, heb je twee dagen vanaf het moment dat je het ontvangt om een retouraanvraag te doen. Als er meer dan twee dagen verstrijken, kom je mogelijk niet in aanmerking voor een terugbetaling.

We hebben een bon of aankoopbewijs nodig om de retourzending te starten. Zodra je retourzending is goedgekeurd, heb je 5 werkdagen om je zending te voltooien. De zending moet met Fedex of UPS zijn. Als je product na 5 dagen wordt verzonden, kom je mogelijk niet in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn, in dezelfde staat waarin je het hebt ontvangen en geen tekenen van slijtage vertonen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Als de originele verpakking niet beschikbaar is, regel dan een gelijkwaardige verpakking.

Om je product te retourneren, stuur je product naar het hoofdkantoor van Atlas Tapijten in Zoetermeer via Fedex of UPS. We sturen je specifieke informatie over waar je het naartoe moet sturen als je je retour-/terugbetalingsverzoek indient. Je wordt verwacht het pakket te verzekeren voor de aankoopwaarde van het tapijt.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Er is een herstockingskost van €50 voor alle producten die naar Atlas Tapijten worden geretourneerd.

Artikelen in de uitverkoop

Alle afgeprijsde tapijten zijn definitief en kunnen niet worden geretourneerd. De uitzondering is als de artikelen beschadigd of defect zijn. Hieronder vallen tapijten met niet eerder vermelde slijtage, duidelijke kleurafwijkingen die niet eerder zijn genoemd, of maatafwijkingen die groter zijn dan 7,5 cm in lengte en breedte. Als dit het geval is, heb je 48 uur om de schade aan ons te melden en dan zorgen wij voor je.

Op maat gemaakte bestellingen

Op maat gemaakte bestellingen kunnen niet worden geretourneerd. Het zijn unieke objecten die speciaal voor jou zijn gemaakt door ambachtslieden in landelijk Marokko.

Het proces voor op maat gemaakte bestellingen is in wezen een gesprek dat wij faciliteren tussen onze klanten en de ambachtslieden. Via dit proces maak je gebruik van een eeuwenoud ambacht dat is doorgegeven door generaties van vrouwelijke wevers.

Als je een op maat gemaakte bestelling wilt annuleren, kan dit binnen 48 uur na het plaatsen van de initiële bestelling.

Terugbetalingen en winkeltegoed

Zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We informeren je ook over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als je aanvraag is goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode. Let op, er is een herstockingskost van €50 voor alle producten die naar Kantara worden geretourneerd.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt. Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@atlastapijten.nl.

Retourzending

Om je product te retourneren, stuur je product naar het hoofdkantoor van Atlas Tapijten in Zoetermeer via Fedex of UPS. We sturen je specifieke informatie over waar je het naartoe moet sturen als je je retour-/terugbetalingsverzoek indient. Je wordt verwacht het pakket te verzekeren voor de aankoopwaarde van het tapijt.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

0
Terug naar Top

Zoek naar Producten

Het product is aan uw winkelwagen toegevoegd.